Första dagen på BLYG



Ooh, små konvent är helt klart dem bästa och vi hade hur kul som helst!
Jag och Elsa deltog i cosplay tävlingen (vote for us!) och vi träffade en hel del andra Hetalia cosplayers, Danmark slungade sin yxa mot oss på scen... ojojoj.

Vi lyckades dela ut en del visitkort och bekantade oss lite med föreningen Doyoubikai och kommer antagligen att dyka upp på något av deras möten inom en snar framtid.

Åsa Ekström satt och signerade sin bok så vi passade på att kika lite på hennes skisser X3

Ett kort inlägg, men jag glömde ju vrida tillbaka klockan och därför sitter jag här, fortfarande gott om tid innan vi ska åka -.-

Baibai
Anna

Kommentarer
Postat av: Kaphe

Skulle bara skriva en liten kommentar. Det är jag med höghatten från BLYG.

2009-10-25 @ 21:53:49
URL: http://stickarfabriken.blogg.se/
Postat av: Kaphe

Joo det tog några timmar vi var hemma halv nio.



Joo jag har en liten fråga, skulle erat företag kunna göra brevpapper med. Det är så att jag letar som ett djur efter brevpapper men hittar bara såna med prinsessor på.

2009-10-30 @ 10:48:04
URL: http://stickarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0