Uppdatering

Hej allihopa.

Med Caroline (AD) i Thailand och med Elsa (EA) spårlöst försvunnen (sjuk -gissar jag)
så sitter vår stackars ensamma VD framför datorn och uppdaterar bloggen, det var ett tag sedan *sorry.

BLYG är över för länge sedan, men det var jättekul att träffa alla och vi hoppas på samma sak nästa år ^^

Vi jobbar nu med en informationsfolder och väntar på att vår ansökan om en webbdomän hos webbstjärnan snart behandlats så att vi kan fixa en riktig hemsida där man ska kunna beställa våra fina bokmärken.

I brist på färdiga bilder så länkar jag istället till våra dA sidor där ni kan kolla in vad vi har att visa upp ^^

jildingroi.deviantart.com -Anna
Yoru92.deviantart.com -Elsa
Carroji.deviantart.com -Carro

Ha det bra så länge
//Anna

Kommentarer
Postat av: Kaphe

Hello. du eller jag kanske ska tilltala er ni. Det är så här att jag sitter i två konvent ett närmare i tiden än det andra. Det är så att ichicon.se är mycket intresserade av det ni säljer. Så jag undrar om ni vill komma. då får ni tre bord för 300 kronor för hela konventet. Och då är det era konvent pass inräknat i det. Boden är 100 x 60 cm långa.

Nu har jag fått lite mer info.



Hör av er både om ni vill sälja eller inte.



Kaphe Stickarfabriken

2009-11-21 @ 21:11:07
URL: http://stickarfabriken.blogg.se/
Postat av: Kaphe

Jag ska kanske lägga upp sakerna på dA oxå då. Jag har aldrig tänkt på det innan.



Jaa men prata med de så ska ni få en mejl til lhon som håller i det när ni ahr bestämmt er.

2009-11-24 @ 16:56:45
URL: http://stickarfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0